Long time no see!

Nemen hej!
 
Det var ju ett tag sedan!
 
Äntligen är jag i ett så pass bra stadie att jag känner för att börja blogga lite igen!
 
Vad ska jag säga då?
 
Jag flyttade till Göteborg då jag gick igenom en skillsmässa och det var för lite mer än ett år sedan, tänka sig var tiden flyger. Som jag hoppas ni förstår så har jag ej mått så bra (vem gör de mitt i en seperation!)
Men nu har jag flyttat tillbaka till Malmö och har fått egen lägenhet och rustat upp mitt liv något så otroligt!
 
Ett helt år har gått och jag mår så himla bra Alhamdulillah! Mycket har jag lärt mig på vägen och inshaAllah hoppas jag att jag kan skriva lite om vad jag har lärt mig.
 
 
 
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0