Long time no see!!

Assalamu Alekom allihoppa...
Ledsen att jag har varit borta såå länge fy skäms på mej!!

Ramadan har gått bra och på Eid kom min svärfar på besök och han har varit här nu i typ 2 veckor (?) och åker på fredag Alhambulillah..!

Känns som vi har varit runt hela jorden och vänt..

Vi åkte först till Hamburg och hämta han där och det var en låååång dag må jag säga, bil, färja tåg och sedan tillbaka igen.. Allt på en dag.. Phew

Dagen efter det så åkte vi till Köpenhamn å hade en heldag där å se. Åkte vi till Landskrona och Ven
Och EFTER DET till Ystad och Simrishamn

Vi har varit säkert 3 vändor till KBH och sedan åkte min man och svärfar till Polen i 3 dagar och det var en underbar paus för mej..

Medans min svärfar har varit här så har hans barn bott i våran lägenhet vi har varit samanlagt 5 personer i våran lilla 2a och det har tagit på både psyket och på hälsan på oss alla tror jag!

Men Alhamdulillah så har det gått bra och jag måste väll tacka Allah att jag har en sån bra extra familj! Inte alla som har det..

Så som ni förstår så har jag inte hunnit med att blogga tyvärr men jag ska skärpa mej och när svärfar åker så ska jag allt börja igen..In Shaa Allah

Ha de så gott så länge

Kramar i massor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0