Några av de videos jag har som favoriter på youtube

Jag lyssnar mycket på lektioner via Youtube jag vill gärna dela med mig av några av dem som har lärt mig nya saker och som har varit intressant för mig och inshaAllah så har ni tid att titta på och lära er något nytt med!
 
En av mina personliga favoriter är Joshua Evans och om hur han konverterade till islam en mycket fin och bra berättelse om hur han gick från ungdoms pastor aktiv inom kristendomen till att dyrka Allah swt!
 
Belal Assaad pratar om tecken på när domedagen är nära en mycket intressant lektion som kan vara mycket skrämmande enl mej.
 
och till sist har jag videon som hjälpte mig att be! en mycket duktig broder mashaAllah, denna videon har jag tittat på om och om igen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0