Småskrattar lite för mig själv

Sitter på tåget och har ganska tråkit, är påväg till pappa som har brutit ryggen.
Som jag brukar så uppdaterade jag fb med: Nu e jag påväg till Göteborg igen och min morbror med sin sköna humor kommenterade: "sent skall syndaren vakna ;)" och eftersom jag har så himla tråkit så googlade jag dess ursprung vilket ledde till att jag kom till en underbar sida som pratar om massinvandring och islamisering av europa, kunde inte hjälpa att skratta och dela med mig av den fina texten  här nedan: 

"Domedagscenarierna har på sistone stått som spön i backen: Den västerländska kulturen, Europa som civilisation, håller på att gå under. De muslimska massorna väller okontrollerat in över våra gränser. Europa håller på att i rasande fart förvandlas till Eurabia. Profetens härskaror har tidigare stoppats, vid Poitiers på 700-talet och något millennium senare utanför Wien, men i dag använder islam inte längre vapen utan massinvandring för att göra Europa till en del av Maghrebregionen. Där kyrkor en gång stod kommer vi att se minareter, kvinnorna kommer i bästa fall att bära hijab, huvudduk, och i värsta fall niqab eller burka. Sharian, den gudomliga lagen, kommer att tränga ut den sekulära lag inför vilken vi alla är lika.”

Och som en god vän sa till mig innan, don't argue with an idiot because the people looking at you will not be able to tell the diffrent between you and the idiot.

Så därför får detta bara vara ett kort inlägg :)
Trackback
RSS 2.0